می خندمـــ !

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

 

می خندمـــ !

تظاهـــــر به شـــادی میـ ـ ـکنم !

حرفـــ میزنمـــــ مثلـــ

همه ... اما ... خیلیـ وقت استـــــ مرده امـــ !

خیلیـ وقت استـ   

دلـــــــــــــــــــــم

می خواهد روزه ی سکوتـــــ بگیـرم دلم می خواهد ببـــــــارم ...

و کسیـــ نپرسد چرا ... !

تو چه می فهمی لامصــــــب این روزها ادایـــــ زنده ها

را در میـــــــاورم...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

از تنها بودنم راضی نیستم ؛


اما ….


خوشحالم که با خیلی ها نیستم … !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میرم دنبال عشقم دنبال کسی که زندگیم فقط با وجود اون ارامش پیدا میکنه

زندگیم نیاز به یه شوک اساسی داره

یکی مثل تو عشق همیشگیم تو زندگیم کمه

پا پس نمیکشم

باید بشه

من فقط تورو میخوام

دنیا رو فقط با تو میخوام

بهترینم



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت18:55---18 خرداد 1392
سلام.آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه
پاسخ:اعتقاد نــــــــــــــــــدارم ابجـــــــــــی


یونس
ساعت17:01---16 خرداد 1392
سحر جون به خاطر یه سری افراد مزخرف دوستاتو ول میکنی میری ؟؟؟؟؟؟



خیلی دلم گرفت وقتی اون پستو خوندم



نتونستم اونجا برات کامنت بذارم . اومدم پایین



من فراموشت نمیکنم اگه تو فراموش نکنی پاسخ:ای بابا داداش یونس من که برمیگردم :)


محمدشادمهر
ساعت12:17---14 خرداد 1392
سلام.هرکسی خواسته یه طوری حرف دلش رو بزنه که تو آروم شی...

قبول کن زیادی تو دنیای مجازی هستی.

این جمله رو همیشه یادت نگه دار:

خدایا...

بابت آن روز که سرت داد کشیدم متآسفم،

من عصبانی بودم

برای انسانی که تو میگفتی ارزشش را نداشت

و من پافشاری میکردم.

حالت خوب نمیشه تا وقتی که ...بابای

به وبلاگم سر بزن..البته اگه دوست داشتی.


محمدشادمهر
ساعت12:16---14 خرداد 1392
سلام.هرکسی خواسته یه طوری حرف دلش رو بزنه که تو آروم شی...
قبول کن زیادی تو دنیای مجازی هستی.
این جمله رو همیشه یادت نگه دار:
خدایا...
بابت آن روز که سرت داد کشیدم متآسفم،
من عصبانی بودم
برای انسانی که تو میگفتی ارزشش را نداشت
و من پافشاری میکردم.
حالت خوب نمیشه تا وقتی که ...بابای
به وبلاگم سر بزن..البته اگه دوست داشتی.


مسعود
ساعت14:32---13 خرداد 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي

baran
ساعت11:59---4 خرداد 1392
سلام اجی..خوبی..اون وبم فییییلت...ر شد...بهم سربزن..

wooer
ساعت7:50---4 خرداد 1392
سلام اومدم یه کم بخندونمت
نا چار در مورد خودمون(پسرا) جک اوردم


دعای پسر مجرد

اللهم ارزقنا حوریا تک دانه و کم توقعا و والدینها رو به موتا و جهیزیتها کامله و کدبانوا فی اامور المنزل و تسلیما لخشمنا و خدمتنا


اگه پسرا با جنبه بشن چی میشه؟؟؟؟؟ 1- بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می یومد) 2- ازدواج برای دختران تبدیل به ارزو و رویای شبانه می شد 3- مانتو ها تنگ تر،جوراب ها کوچیک تر،شلوارها کوتاه تر و روسری حذف می شد 4- شوهر مثل قند و پنیر کوپنی می شد و صف های طولانی برای گرفتن آن به وجود می امد پس به این نتیجه می رسیم که: پسر ها همین طور بی جنبه باقی بمونن هم برای دخترا بهتره هم برای تمدن

مشخصات یک پسر خوب: 1- پسره خوب تنهایی میره سینما وپارک – 2? یه پسره خوب بعد از تک زنگ سراغه تلفن نمیره – 3? یه پسره خوب وقته برگشتن به خونه ماشینش بوی اُدکلنه زنونه نمیده- 4? یه پسره خوب تو کلاسّه دانشگاه تا شعاع 3 متری هیچ خانومی نمیشینه – 5? یه پسره خوب پس از اتمام صحبت گوشی تلفنو بوس نمیکنه – 6? یه پسره خوب وقتی میاد خونه قرمزیه رُژه لب رو صورتش دیده نمیشه – 7? یه پسره خوب بعد از شنیدن اسم جنّیفر لپز استغفرالله میگه



wooer
ساعت8:31---2 خرداد 1392
درد می کشم ، درد !
هم تلخ است هم ارزان
هم گیراییش بالاست !
هم اینکه تابلو نمی شوم !
و رفیقی که مرا به درد معتاد کرد ناباب نبود ، اتفاقا باب باب بود فقط نگفته بود
که ماندنی نیست ، همین . . .!!!


wooer
ساعت8:27---2 خرداد 1392
سلوم سحر

حال و احوالت چه جوریاس؟

خوبی؟


پاسخ:مرسی خوبم و سخت منتظر معجزه


wooer
ساعت19:23---29 ارديبهشت 1392
چی شده؟

توام گول دوستی مجازی رو خوردی؟

عیبی نداره که این عادیه

الان نت شده جای همین کارا

اگه دنبال دوست داشتن بری گولت میزنن

به هیچکی اعتماد نکن

ا
پاسخ:هههههه داداش کیومرث واقعا در مورد من اینجوری فکر میکنی :( نه من گول ادمای مجازی رو نخورم از نزدیکترین کسام بدترین ضربه ها رو خوردم صرفا مخاطبم یه پسر نیست گفتم همه در جریان باشید


سهند
ساعت8:30---27 ارديبهشت 1392
امیدوارم زودتر بهش برسی عزیزم تا حالت خوب بشه و ما رو دوباره بخندونی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 24 / 2 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |